Süper Lig devi Beşiktaş'ta geçtiğimiz sezonun devre arasında takımın yıldızı Rafa Silva ile yollar ayrılmış ve Portekizli oyuncu, Benfica'ya imza atmıştı. Kulüpte büyük bir krize neden olan dünyaca ünlü oyuncunun yaşadığı süreçle ilgili Serkan Reçber'den açıklama geldi.

İşte Smart Spor'a konuşan Reçber'in o sözleri:

"Rafa Silva kesinlikle gitmek istedi. Ceza almamak için antrenmana çıkıyordu. Dersine o kadar iyi çalışmış ki, sakatım diyordu. 'Neren ağrıyor?' diye soruyorduk. 'Belim ağrıyor.' diyordu. MR çektik. 2 kere gönderdik. Belinde hiçbir şey yok. Takım fitness yapıyor. Rafa Silva yerde minder üzerinde açma germe yapıyordu. Kan ve idrar testi alıyoruz. Rafa Silva 'Ben kan vermem, idrar vermem.' diyordu. İşi çok zorlaştırdı. Kendini tamamen kapattı. Dolayısıyla bu konuda kimsenin bir suçu yok."